Glass

Har bara tagit det lugnt och slappat i dag. Tog en liten tupplur tidigare också. Jag är så himla trött i dag för jag hostade så mycket i natt så jag kunde inte sova. Vid kl 3 i natt var jag upp och gjorde en kopp med varmt honungsvatten och då hade jag fortfarande inte sovit nånting.

Vi åt lite god glass med digestivekex nyss. Det var riktigt gott och piggade upp lite :)
Gick ut och satt i solen en sväng också. Synd att det blåste så mycket bara. Jag har nästan inte varit utanför dörren på hela veckan så det var skönt :)

1 tessan:

skriven

jajamensan, det var jääävligt trevligt! :)

2 Emma:

skriven

åh, digestive är ju så gott!!!



sv: ja, precis. är säljkonsulent sen 5 år tillbaka =)

3 aye:

skriven

Hejhej. ALlt bra idag?

Vad gör du?^^

Kram

4 Malin:

skriven

glass och digestivekex har jag aldrig provat, jag tänkte faktiskt prova vaniljglass och smula ner kexchoklad idag men jag gjorde aldrig det, ska testa det imorgon istället =)

SV: Ja det finns tydligen något sådant som man penslar på som heter stopp å väx som tydligen ska smaka jätteilla så man inte biter på nagelbanden eller naglarna, vi får väl se om jag införskaffar mig något sådant =)

5 Malin:

skriven

SV: det där med inläggen, det har aldrig blivit så för mig men jag trycker på publicera tre ggr har hört i bloggvärlden att trycker man bara en gång på publicera inlägg så kan det bli sådan 404 hittar ej sidan, men då ska man tydligen publicera om sitt inlägg om det sker, så testa att publicera inlägget 2-3 ggr och se ifall det hjälper?!

Hoppas du haft en fin Lördag! =)

6 amilia:

skriven

SV: Ja va bra! Nej jag kommer typ få va utan den i 3 veckor. Får fan panik :(

Kommentera här: