Skoteråkning i morgon

Har nyss kommit hem från Ida och Martin. Var dit med grejer som Ida beställt från Oriflame :)
Tyvärr missade jag Victorias Secretshowen för jag hade så roligt där men den går väl i repris sen.
Lekte lite med deras söta kattungar så nu är det en massa röda svidande streck på mina stackars händer :P

I morgon blir det skoteråkning på dagen och sen blir det party, party på kvällen :)
Om jag hinner ska jag lägga upp filmer i morgon från matlagningen i dag för pojkvännen filmade mej utan att jag visste det. Jag sa till honom att ta kort på maten och så men han filmade tydligen lite också hehe :P

1 anonym:

skriven

God natt :) Imorgon är det nyårsafton :):)

2 MEREI:

skriven

- GOTT NYTT ÅR :)

3 C A T T I S / fotoblogg:

skriven

sv: tack :D

4 Alexandra:

skriven

tack så mycket :D

åh kattungar är så mysiga! :D

5 Eleonore:

skriven

Synd att du missade Victoria secrets fashion show, men kommer säkert i repris :)

Hihi ja den blir nog god, blir säkert en bit över som jag kan maila över ;)

6 N:

skriven

sv: jag är nere i skåne nu och vi ska fira med min mammas kille och hans brors familj :)

gott nytt år!

7 Sasha:

skriven

Gott nytt år :)



Ja jag älskar shopping så alltid kul :)



Vad roligt med skoter :) hoppas du får en underbar nyår :)

8 Sara - Only me:

skriven

Hej! nu har jag utsett dagens cutiepie.

kolla in om det var du som vann, om inte?

då har du chansen att vinna årets första cutiepie.

bra va? så kolla in nu!

Gott nytt år på dej btw. (:

9 Julia:

skriven

åh vad mysigt med kattungar! :)



Gott nytt år! :)

Kommentera här: