Vilken start på veckan

Sönt att börja veckan med att jobba över två dagar i rad... Eller inte men man får ju pengar i alla fall. Synd bara att man ska bli så jävla trött :P
Jag som tänkte gå till frissan och kolla om dom hade tid med mej men det blir ju fler dagar.
Ska bara fixa matlåda och greja sen ska jag slappa framför Fångarna på fortet på tv resten av kvällen :)

För övrigt så hatar jag just nu min jävla betongbunker som jag bor i för det är så grymt dålig mottagning här...



Målade naglarna igår men dom klarade inte en dag på mitt jobb (jobbar som billackerare) så bra. Måste ju säga att det är det sämsta nagellacket jag har testat på länge men färgen är ju snygg i alla fall. Lacket torkar liksom inte helt utan är lite mjukt fortfarande. Synd att den mintgröna färgen inte syns så bra på bilden :P Kanske får ta en bättre bild nån gång. Det är från Viva la diva för er som undrar ;)
1 Rebecka:

skriven

små funkar, men stora- BLÄÄÄÄ :S



hittar du på om dagarna då?:P

2 Naima:

skriven

Heejsan :D Fin fiinn blogg ! :D Allt bra med dig ? , haft en bra dag ?



Kram //Naima www.naaimas.blogg.se



3 Tara Kurtsons Fotoblogg:

skriven

svar ;

Har bara lillan kvar nu (:

4 Anonym:

skriven

Så lite så :)

Kommentera här: