Fel, fel ,fel :P

Nu blev det lite fel hehe.
Det skulle ju så klart vara en bild på dom nya grejerna i förra inlägget men nu kommer bilden här istället :P



En eyeliner som är som en tuschpenna, läppglans, lash booster och ett fint armband :)



Det här har jag inte heller visat. Det är grejer som jag köpte förra gången, får ta och skärpa mej :P Ansiktsvatten, nagellacks remover och en foundation :)
1 Hanna:

skriven

Vad använder man en " lash booster" till? Jag har också köpt en sån men jag brukar bara ha den när jag ska till stranden för då ser jag sminkad ut utan att bli svart när jag badar:).. Jag har även en sån eyeliner och jag tänkte att den skulle vara såå mycket lättare än den på "flaska" eller pensel men det var mycket svårare att få det snyggt tycker jag.. Pennan är så stor på något vis. iallafall motför min "gamla" pensel:).

2 bitterfittan:

skriven

typiskt ;)



haft en bra kväll?

3 Naima:

skriven

Jag tycker också att det är felt med sånt men fina saker varfrån ?



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

4 Rebecka:

skriven

okej. Nä, själv går jag ju i skolan. Lika jobbigt det^^ tur för dom som har ett jobb som dom älskar..

5 m':

skriven

Bra blogg:D<3

6 Elina Eriksson:

skriven

Gör det! Jaa han borde skärpa sig och snygga till sig lite hehe

7 ISAABELLE:

skriven

kolla in mitt inlägg där jag tipsar om att du kan se filmer gratis! :D

Kommentera här: