Hejarramsa

Shit vad varmt det var i dag när jag åkte hem från jobbet. Fick ju sitta i bilkö också så det tog en kvart extra att komma hem. Jag hann precis ut och gå en sväng när jag kom hem sen började det regna.
I morgon ska jag få testa nån ny lack på jobbet inför SM. Lite drygt att dom inte tog den gamla vanliga som man är lite van vid men, men jag får väl försöka lära mej så mycket som möjligt om den nya lacken i morgon då. Jag har grundat och slipat stötfångaren som jag har lagat en massa hål på så jag kanske får måla den i morgon.
Här kommer en hejarramsa som en kompis till mamma har gjort åt mej :)

Minsta lilla grej
fixar hon till
denna otroliga sprayartjej!
Malin, Malin, Malin!

Det känns ju lite peppande hehe. Fast jag börjar få mer och mer panik ju närmare tävlingen det blir :P Bara två veckor kvar ju! Hua ligen :P



19,4 grader varmt ute och då var ju termometern i skuggan också! Det vart ju rätt varmt inne också.

Kommentera här: